არაქართულენოვანი სკოლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების მხარდაჭერა - კონსულტანტ მასწავლებელი ჯულიეტა ქვარაია

შეფასების სქემები

სასწავლო პროექტის შეფასება
კრიტერიუმები
კარგი
საშუალო
სუსტი
შენიშვნა
პრობლემა რამდენად აქტუალურია და რამდენად ცხადად არის ეს დასაბუთებული




მიზანი, რამდენად კონკრეტული, მიღწევადი, ნათელი და გაზომვადია




ამოცანები,რამდენად შეესაბამება თითოეული ამოცანა პროექტის მიზანს




განხორციელების გზები, რამდენად ზრუნველყოფს მიზნის მიღწევას, რამდენად რაციონალურია და პრაქტიკული, რამდენად რეალურია ვადები და არის თუ არა ფუნქციები გადანაწილებული ჯგუფის წევრებს შორის




შედეგი, რამდენად რეალურია აღნიშნული შედეგია მიღწევა და რამდენად შეესაბამება მიზანს.




რესურსები,რამდენად ზუსტად არის განსაზღვრული, რა არის საჭირო პროექტით გათვალისწინებული საქმიანობისათვის




დიზაინი,რამდენად ლოგიკურად არის აგებული პროექტი ( თანმიმდევრობა), ლაკონური და მარტივი ენა






მოსწავლეზე დაკვირვების ცხრილი

დაკვირვების ცხრილი
კომენტარები
შედგა თუ არა თანამშრომლობა ჯგუფში

იყვნენ თუ არა მოსწავლეები მოტივირებულნი და რამ განაპირობა
მოტივაცია

აგრძელებენ თუ არა მოსწავლეები მუშაობას გაკვეთილების შემდეგ

ჰქონდა თუ არა მათ პროექტის განხორციელებისას სისტენატური და საქმიანი ხასიათი

იყნენ თუ არა ჯგუფში პასიური მოსწავლეები და რა იყო მათი პასიურობის მიზეზი

ჰქონდა თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატური  და საქმიანი ხასიათი

იმოქმედა თუ არა პროექტის განხორციელების პროცესმა მათ მოსწრებაზე(თუ -კი, მიუთითეთ კონკრეტული მაგალითი)


   პროექტზე მუშაობის პროცესში თვითშეფასება და ურთიერთშეფასება
თავდაპირველად მარჯვენა ბოლო უჯრასი აფასებ საკუტარ წვლილს ჯგუფური პროექტის განხორციელებასი, მაქსიმალური ქულა არის 5, რომეიც შეგიძლია მიანიჭო თითოეულ კითხვას. ბოლოს ამ სვეტს მოკეცავ ისე, რომ სხვამ ვერ დაინახოს
2. ასე მოკეცილ ცხრილს აწვდი შენს გვერდით მჯდომ ჯგუფის წევრს, რომელიც აფასებს შენს წვლილს ჯგუფის მუშაობასი. მას ქულები შეაქვს მარჯვენა ბოლო სვეტში, ისიც გადაკეცავს ამ სვეტს და გდააწვდის ჯგუფის  მომდევნო წევრს.
3, ასე გადავა ეს ცხრილი ჯგუფის ყოველ მომდევნო წევრზე.
4. მას შემდეგ, რაც ჯგუფის ყველა წევრი შეგაფასებთ, გააკეთე ანალიზი, რამდენად ემთხვევა შენი თვითშეფასება მეგობრების შეფასებას.



ჯგუფის მეგობარი
5
ჯგუფის მეგობარი
4
ჯგუფის მეგობარი
3
ჯგუფის მეგობარი
2
ჯგუფის მეგობარი
1
თვითშეფასება
რა შრომა გაწია მან ჯგუფის მუშაობაში?(მაქ.5)






რამდენი კარგი იდეა შესძინა მან ჯგუფს?(მაქ.5)






რამდენად პოზიტიურად და ჯგუფისათვის სასარგებლოდ შეეძლო მას ჯგუფის სხვა წევრების იდეები და წინადადებები მოესმინა?(მაქ.5)






რამდენად პასუხისმგებლობით და საიმედოდ ასრულებდა იგი მისადმი დაკისრებულ საქმეს? (მაქ.5)






რა წვლილი შეიტანა მან ჯგუფის საერთო პროდუქტის შექმნაში? (მაქ.5)






0 коммент.:

Отправить комментарий

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
ბლოგის ავტორის ელფოსტა---julietaqvaraia@gmail.com | მასწავლებლის პორტფოლიო - Blogger.com | H